Hełm: Pomocna Opaska (Tylko dla kobiet) Cechy: ZWINNOŚĆ +1 Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 12, WYGLĄD: 12 Amulet: Brak Zbroja: Lekka Peleryna (+4) Cechy: ZWINNOŚĆ +13 Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 18 Spodnie: Szorty Przemytnika (+3) Cechy: ZWINNOŚĆ +5, Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 10
Lekkie Szorty (+5) Cechy: ZWINNOŚĆ +11, Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 32
Lekkie Szorty (+3) Cechy: ZWINNOŚĆ +10, Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20 Broń: Kościana Pałka Zwinności Cechy: ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 7, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Lekki Miecz Cechy:ZWINNOŚĆ +4
|
hełm
Obręcz Adrenaliny (+2) Hełm Obrona: 3 Cechy: CHARYZMA +7, SIŁA +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -6, ZWINNOŚĆ +6 Wymagania: POZIOM: 17, CHARYZMA: 10, SIŁA: 10 Cena sprzedaży: 23 250 PLN Wartość: Nanity 39, Mana 121
Zbroja
Władcza Kurtka Adrenaliny (+1) Zbroja Obrona: 6 Cechy: CHARYZMA +9, WYGLĄD +7, SIŁA +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -9, ZWINNOŚĆ +7 Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 16 Cena sprzedaży: 21 050 PLN Wartość: Nanity 22, Mana 88
Gorset Adrenaliny (+1) Zbroja (Tylko dla kobiet) Obrona: 5 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +5, SIŁA +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -9, ZWINNOŚĆ +7 Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 16, WYGLĄD: 13, CHARYZMA: 15, ZWINNOŚĆ: 7 Cena sprzedaży: 20 250 PLN Wartość: Nanity 23, Mana 74
Peleryna Złodzieja (+3) Zbroja Obrona: 2 Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni +4 Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 28 Cena sprzedaży: 3 600 PLN Wartość: Nanity 86, Mana 189
Ćwiekowana Peleryna Strażnika (+2) Zbroja Obrona: 13 Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +7, obrona +13, obrażenia wszystkich broni +3 Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 14 Cena sprzedaży: 5 200 PLN Wartość: Nanity 70, Mana 171
Lekka Koszulka Zbroja Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +4, szansa trafienia krytycznego +1 %, obrona -1 Wymagania: POZIOM: 6, WYGLĄD: 11 Cena sprzedaży: 1 450 PLN Wartość: Nanity 1, Mana 3
broń
Zębaty Sztylet (+4) Broń biała jednoręczna Obrażenia: 11 - 12 Cechy: trafienie +14, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +4 Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 16 Cena sprzedaży: 2 850 PLN Wartość: Nanity 72, Mana 159
Pierścienie: Brak
Spodnie:
Szorty Rzezimieszka (+5) Spodnie Obrona: 16 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +9, obrona +11 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 13 Cena sprzedaży: 1 500 PLN Wartość: Nanity 88, Mana 92
Lekkie Szorty Rzezimieszka (+3) Spodnie Obrona: 16 Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +12, WPŁYWY +7 Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 9 Cena sprzedaży: 3 000 PLN Wartość: Nanity 74, Mana 140
|
gram ssakiem (+ tattoo kości wrogów)- więc parametry obnizone- własciwe podane w nawiasie
wdzianka:
Wzmocniona Peleryna (+5) Obrona: 11 Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +10, obrona +9 Wymagania: POZIOM: 29 (31), SIŁA: 24 (26), ZWINNOŚĆ: 19 (20) Kamizelka Kobry (+4) Obrona: 22 Cechy: ZWINNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni +7, obrona +4 Wymagania: POZIOM: 29 (31), SIŁA: 28 (30), ZWINNOŚĆ: 34 (37), ODPORNOŚĆ: 15 (16)
majtasy:
Szorty Handlarza Bronią (+4) Obrona: 19 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +14, obrona +15 Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 23 (25), ZWINNOŚĆ: 14 (15
Lekkie Szorty Przemytnika (+4) Obrona: 19 Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +15, WPŁYWY +10 Wymagania: POZIOM: 26 (28), SIŁA: 34 (37), ZWINNOŚĆ: 12 (13) Dobre Lekkie Szorty Obrona: 15 Cechy: ZWINNOŚĆ +13, obrona +6 Wymagania: POZIOM: 28 (30), SIŁA: 37 (40) sprzęt na dyskotekę w remizie
Nóż do rzucania Precyzji (+3) Obrażenia: 18 - 22 Cechy: ilość ataków na rundę: 4, ZWINNOŚĆ +16 Wymagania: POZIOM: 30 (32), SIŁA: 32 (35), ZWINNOŚĆ: 30 (32), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 13 (14), INTELIGENCJA: 21 (23), WIEDZA: 21 (22) Pałka Samobójcy (+4) Obrażenia: 7 - 42 Cechy: trafienie +6, obrażenia maksymalne +32, ZWINNOŚĆ +7, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0 Wymagania: POZIOM: 18 (19), SIŁA: 22 (24), ZWINNOŚĆ: 17 (18), INTELIGENCJA: 12 (13), WIEDZA: 13 (14)
|
Krótkie Szorty Łowcy Cieni (+1) Spodnie Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +14, obrona -2, WPŁYWY +5 Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 22
Szorty Uników (+3) Spodnie Obrona: 4 Cechy: ZWINNOŚĆ +11 Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 11
Koszulka Zabójcy (+4) Zbroja Obrona: 4 Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7 Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 23, WYGLĄD: 17, ZWINNOŚĆ: 18
Opiekuńcza Maczuga (+2) Broń biała dwuręczna Obrażenia: 19 - 36 Cechy: trafienie -34, PKT KRWI -9 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ +6, SZCZĘŚCIE +2, PKT ŻYCIA +28 % Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20, INTELIGENCJA: 14, WIEDZA: 13, ZWINNOŚĆ: 10
Pałka Trafienia Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 5
Pałka Zwinności (+1) Broń biała jednoręczna Obrażenia: 4 - 7 Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ +4 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 4
|